Marketing PR

Bij FNKE geloven we in de kracht van geïntegreerde campagnes. Met een crossmediale campagne maak je gebruik van de sterkste punten van verschillende media.

Vanuit onze data-gedrevenheid vinden we het belangrijk om cijfers en cases als input voor campagnes te gebruiken. Met deze data weten we relevante doelgroepen te vinden. Om die te bereiken gaan we relaties aan met pers, bloggers en influencers die aansluiten bij jouw merk. Wij activeren de doelgroep met toffe evenementen en bereiken hen met publicaties in hun favoriete media: van blogs tot print en social tot reviews.

All mixed up: vier routes

Met een geïntegreerde aanpak bereiken we de juiste doelgroep(en) via vier routes:

  • Earned: Via magazines, kranten en online kanalen. Door het schrijven van persberichten met een specifieke, doelgroepgerichte insteek, weten wij onze mediarelaties te inspireren. Het resultaat is free publicity via media en influencers.
  • Owned: Door de inzet van het belangrijkste eigen kanaal: de website met blog.
  • Rented: Social media, zoals Facebook en Instagram. Ambassadeurs en influencers spelen hierbij een belangrijke rol.
  • Paid: Om een specifieke doelgroep op een specifiek moment te bereiken, met een zelf bepaalde boodschap zetten wij Paid in.

Aan de slag? Neem contact met ons op.

Bekijk onze andere diensten.

Gerelateerde cases