Vraag een content audit aan

Met een analyse van jouw content adviseren we over the next step om je merk te laten groeien.

Met een korte blik op jouw huidige content marketing uitingen en kanalen, kijken we naar vindbaarheid, merkbelofte en doelgroep.

We delen onze inzichten met je en adviseren over de eerste stap die jij nu zou moeten zetten om je content marketing, en daarmee je merk, verder te laten groeien.

Aan de content audit zijn geen kosten verbonden. Vanuit deze eerste stap kun je zelf aan de slag, of maak je kennis met onze diensten!

Na het invullen van het formulier ontvang je van ons een uitnodiging voor videocall om onze inzichten toe te lichten.

Nog even je gegevens invullen en we kunnen aan de slag met onze analyse.

6

Lees meer

Waarom kiezen klanten voor FNKE?

Als je op zoek bent naar een contentmarketingbureau met een innovatieve, resultaatgerichte aanpak, dan zit je goed bij FNKE. Maar wat maakt ons anders dan andere bureaus?

Leestijd: 4 m

Ik wil meer lezen

FNKE breidt uit!

Je leest het goed. FNKE groeit! Je kent ons misschien als klein, bruisend bureau met een grote flexibele schil. Komend jaar zijn we klaar voor meer, we zetten in op groei. We zetten de turbo aan – met een groter team, meer expertise en... tromgeroffel...een gloednieuwe locatie! 

Leestijd: 2 m

Ik wil meer lezen

Hoe krijg je invloed op het sentiment over je merk?

Negatieve of positieve berichtgeving gekoppeld aan jouw organisatie vormen het ‘sentiment’ van jouw merk. Je kunt nog zo hard werken aan je eigen content, maar als de externe media of reacties van je publiek negatief zijn brengt dat een donkere schaduw over je merk. Daarom is het van belang dat je als onderdeel van je communicatiestrategie een sentimentanalyse doet én ervoor zorgt dat je handelt naar de inzichten.

Leestijd: 5 m

Ik wil meer lezen

Alles is PR

Bij FNKE vinden we dat alles PR is. Of het nu gaat om een social post die viral gaat, een sterke merk commercial, of een goed verhaal vanuit je doelgroep, alles draagt bij aan de PR-waardigheid van je organisatie. Vaak krijgen we nog steeds de vraag: kun je ons helpen met PR? Waarbij we eindigen in een allesomvattende communicatiestrategie. Want: alles is PR. We leggen het je uit. 

Leestijd: 4 m

Ik wil meer lezen