Met een korte blik op jouw huidige content marketing uitingen en kanalen, kijken we naar vindbaarheid, merkbelofte en doelgroep.
We delen onze inzichten met je en adviseren over de eerste stap die jij nu zou moeten zetten om je content marketing, en daarmee je merk, verder te laten groeien.
Aan de content audit zijn geen kosten verbonden. Vanuit deze eerste stap kun je zelf aan de slag, of maak je kennis met onze diensten!
Na het invullen van het formulier ontvang je van ons een uitnodiging voor videocall om onze inzichten toe te lichten.
Nog even je gegevens invullen en we kunnen aan de slag met onze analyse.

Lees meer
Social Media Trends 2023/2024: winnaars, verliezers en vooruitzichten
Ben je net op dreef met Instagram, komt TikTok om de hoek kijken. Ben je net bekend met de juiste strategie voor TikTok, dreigt het platform verboden te worden. Het is wel duidelijk: werken aan je social media strategie vraagt om het bijhouden van trends en ontwikkelingen. In deze blog duiken we in de belangrijkste trends voor social media. Onthoud: je hoeft echt niet op elke trend in te springen.
Leestijd: 7 mIk wil meer lezen
SEO trends 2023/2024: vergroot je online zichtbaarheid met deze 6 belangrijke inzichten
In deze blog duiken we in de meest relevante SEO trends voor de komende tijd, zodat je jouw online zichtbaarheid kunt vergroten. Van de impact van AI op content creatie, tot het blijvende belang van backlinks en de groeiende rol van videocontent. We vermoeien je niet met te veel technische details, maar houden het bij de basis: hoe je je website en content zó inricht dat je beter vindbaar wordt.
Leestijd: 5 mIk wil meer lezen
Merkpersoonlijkheid: ontdek het perfecte archetype
In deze blog leggen we uit waarom merkpersoonlijkheid belangrijk is en hoe je het juiste archetype kiest voor jouw merk. We bespreken de 12 archetypen met voorbeelden van bekende merken en geven tips om het gekozen archetype in je communicatiestrategie te integreren. Welke kies jij?
Leestijd: 4 mIk wil meer lezen
Een ijzersterke contentplanning in 3 stappen
Misschien herken je het? Je krijgt vanuit de hele organisatie verzoeken, ideeën en vragen over mogelijke content. Je gaat als een malle alle content verzamelen en verspreiden, of geeft anderen opdracht dit te doen, om maar zichtbaar te blijven. Maar eigenlijk heb je geen idee of het ook echt wat oplevert en of het je doelgroep raakt. Daarom is er een goede structuur nodig vanuit een weloverwogen contentstrategie. Maar hoe begin je aan zo’n structuur? In deze blog bespreken we de belangrijkste stappen om een effectieve, gestructureerde contentplanning te maken met behulp van het 3H-model.
Leestijd: 4 mIk wil meer lezen