FNKE Breakdown
JEE-O bestaat ruim tien jaar, onze samenwerking startte in het tweede jaar. Als ware partners werken wij al meer dan acht jaar samen aan de bekendheid van het lifestyle merk JEE-O.
Eigenaar Lammert Moerman, het creatieve brein achter JEE-O, heeft de term mini-wellness bedacht en past deze toe op al zijn producten. Wij zorgen dat zijn visie en producten de aandacht krijgen die zij verdienen.
Aanpak PR-campagne
- JEE-O positioneren als lifestyle merk
- Stempel sanitair elimineren
- Creëren van landelijke zichtbaarheid
- Publicaties in relevante lifestyle- en woonmagazines
- Aangaan van samenwerking met verschillende lifestyle journalisten
- Persintroductie per productlijn, waarbij de verbinding Fashion en Dutch Design werd versterkt door samenwerkingen
- Hosten pers-events tijdens Woonbeurs, Design District
- Pop-up showroom tijdens Dutch Design Week
- Actieve inzet Facebook, op basis van strategie
- Informeren retail door versturen van nieuwsbrieven
- Productplacement tbv Palmolive commercial
Resultaten PR-campagne
- Publicaties in alle relevante printmedia
- Stijging Facebook likes van 270 naar 3000, met 30% interactie
- Zichtbaar in commercial Palmolive op RTL5 tijdens Grey’s Anatomy break
- Toename verkooppunten, (inter)nationaal
- Winnaar RedDot Award 2014
- Winnaar German Design Award 2016