PR-campagne JEE-O

FNKE Breakdown

JEE-O bestaat ruim tien jaar, onze samenwerking startte in het tweede jaar. Als ware partners werken wij al meer dan acht jaar samen aan de bekendheid van het lifestyle merk JEE-O.

Eigenaar Lammert Moerman, het creatieve brein achter JEE-O, heeft de term mini-wellness bedacht en past deze toe op al zijn producten. Wij zorgen dat zijn visie en producten de aandacht krijgen die zij verdienen.

Aanpak PR-campagne

  • JEE-O positioneren als lifestyle merk
  • Stempel sanitair elimineren
  • Creëren van landelijke zichtbaarheid
  • Publicaties in relevante lifestyle- en woonmagazines
  • Aangaan van samenwerking met verschillende lifestyle journalisten
  • Persintroductie per productlijn, waarbij de verbinding Fashion en Dutch Design werd versterkt door samenwerkingen
  • Hosten pers-events tijdens Woonbeurs, Design District
  • Pop-up showroom tijdens Dutch Design Week
  • Actieve inzet Facebook, op basis van strategie
  • Informeren retail door versturen van nieuwsbrieven
  • Productplacement tbv Palmolive commercial

   

Resultaten PR-campagne

  • Publicaties in alle relevante printmedia
  • Stijging Facebook likes van 270 naar 3000, met 30% interactie
  • Zichtbaar in commercial Palmolive op RTL5 tijdens Grey’s Anatomy break
  • Toename verkooppunten, (inter)nationaal
  • Winnaar RedDot Award 2014
  • Winnaar German Design Award 2016

 

Diensten

Opdrachtgever

3