Lancering van het merk AirWheel

FNKE Breakdown

De AirWheel komt naar Nederland en iedereen moét dit weten. Aan FNKE de schone taak het merk AirWheel te lanceren en de producten bij de verschillende doelgroepen te introduceren.

Door inzet van verschillende diensten, bijvoorbeeld het pluggen van AirWheel. Met als gewenst resultaat: landelijke zichtbaarheid en publicaties in landelijke media.

Aanpak

  • Actieve samenwerking met (tech) journalisten
  • Pluggen van producten bij Nationale TV zenders
  • Verzending persberichten per product / doelgroep waarbij de verbinding lifestyle, forenzen en fun werd gemaakt
  • Actieve inzet Facebook, Facebook Groups en Twitter
  • Aanwezigheid op tech-events.

     

Resultaten

  • Interview en item op RTL Editie NL
  • Interview en item tijdens Toekomstmakers RTL-Z
  • Item tijdens UitpakParty Bright
  • Consequente aandacht in de media, door verschillende invalshoeken
  • Inzet test AirWheel voor redactie tour
  • Zeer actieve AirWheel gebruikers community op Facebook
  • Een eerste openbare test-avond op een unieke locatie
  • Bijdrage geleverd aan snelle groei AirWheel

Diensten

Opdrachtgever

3