FNKE Breakdown
Als nieuw action cameramerk moest ACTIVEON natuurlijk op hét techevent van Nederland staan: BrightDay. Journalisten, consumenten, bloggers en vloggers hebben wij kennis laten maken met de action cams van ACTIVEON. Met een succesvolle Instagram-winactie en door prominent met de CX Gold in de Uitpakparty aanwezig te zijn
Op BrightDay 2015 heeft ACTIVEON zijn de CX- en de gloednieuwe CX Gold-action camera gepresenteerd. Bezoekers kunnen een CX Gold winnen als je meespeelt met Choose your Face. Meespelen was simpel: ga als Kanye West, Walter White, Nina Storms, Koningin Maxima, Dolly Parton, Bill Gates, Dalai Lama of Ruud Lubbers op de foto, plaats die op Instagram en verzamel de meeste likes.
De actie zorgde voor reuring op de stand en online op Instagram. Als er al vroeg enkele accounts meespelen met rond de 19.000 likes, neemt het bereik natuurlijk flink toe. ACTIVEON zat met de CX Gold ook prominent in de Bright Uitpakparty, de show op BrightDay waar alle belangrijkste gadgets en trends voorbij komen.
Een klein overzicht van de deelnemers op Instagram.