FNKE breidt uit!

  • Persoonlijk
Leestijd: 2 m

FNKE Breakdown

Je leest het goed. FNKE groeit! Je kent ons misschien als klein, bruisend bureau met een grote flexibele schil. Komend jaar zijn we klaar voor meer, we zetten in op groei. We zetten de turbo aan – met een groter team, meer expertise en… tromgeroffel…een gloednieuwe locatie! 

En dat is niet zomaar. Om merken te laten groeien geloven we in concrete inzichten uit data-analyse in combinatie met de juiste ervaring en creativiteit. Dat uit zich nu in databedreven contentmarketing. En voor databedreven contentmarketing is een ijzersterke strategie nodig, maar ook creativiteit én expertise om inzichten te vertalen naar content. Gestart als PR bureau hebben we de golven van veel veranderingen al ervaren. We roepen niet voor niks al een lange tijd dat ‘Alles PR is’ en die uitspraak lijkt elke dag relevanter te worden. Klanten vragen om een overkoepelende blik op content en PR. FNKE bood deze blik al, maar met onze uitbreiding kunnen we dit nog gerichter inzetten op daadkrachtige content. 

Nieuwe gezichten, frisse inzichten 

Ons dynamische trio – Michella, Leonie en Bram – krijgt versterking. Maak kennis met de nieuwkomers: Christian, Ewalt, Luuk en Ruud. Van copywriting tot ontwerp, van conceptdenken tot strategie; samen bieden we een krachtiger palet aan diensten.  

fnke-breidt-uit-samenwerking-kris-kras

Afbeelding gemaakt met behulp van AI. 

V.l.n.r. Michella, Christian, Ewalt, Bram, Leonie, Ruud en Luuk. 

Een nieuw hoofdstuk voor FNKE

Er waait dus een frisse wind door FNKE. Maar dat niet alleen. Christian Soer en Ewalt Pol zijn sinds oktober 2023 officieel de nieuwe eigenaren van FNKE, wat een nieuwe en veelbelovende fase inluidt voor ons bureau. En terwijl Christian de kapitein van het schip wordt, blijft ons originele trio – Michella, Leonie en Bram – even gepassioneerd en centraal in de FNKE-familie. Bram zet zich nu met volle energie in als Creative Strategy Director. Samen met de nieuwe expertises aan boord blijven we bouwen aan sterke strategieën en creatieve oplossingen. 

Hallo Utrecht

We groeien niet alleen qua team. We verspreiden ook onze creatieve vleugels naar Utrecht! Maar maak je geen zorgen, we blijven dicht bij onze roots in Arnhem. Dat betekent niet één, maar twee locaties waarop je ons kan bezoeken. En waar je ook bent, we komen graag naar je toe. 

De vonk die een vlam werd

Hoe komt dat zo? Het begon allemaal met een ‘vonk’ tussen Bram (oprichter) en Ewalt (mede-eigenaar Kris Kras) tijdens de Content Marketing Awards in 2018. Dat vonkje heeft geleid tot mooie samenwerkingen, voor onder anderen Rijkswaterstaat, Gemeente Utrecht, Maandag® en de Gemeente Arnhem. En nu hebben we besloten die vlam te laten groeien. Dit heeft geleid tot een overname met nieuwe eigenaren Christian en Ewalt. Bram kan zich hierdoor volop focussen op de strategie van onze klanten. Zoals hij eerder al schreef, was dit ook voor hem de perfecte volgende stap. 

To be continued… 

Deze uitbreiding betekent nieuwe kansen en nieuwe energie. Je zult dus zeker meer gaan zien van ons nieuwe team en onze nieuwe samenwerkingen. Ben je nieuwsgierig en wil je kennis te maken met het nieuwe team? Laat het ons weten.  

6

Meer blogs

Hoe maak je een groeiverhaal?

Leestijd: 3 m

Door het Groeicollege dat Michella volgde realiseerde we ons als team dat veel bedrijven struggelen met hun groeiverhaal. Om je organisatie gezond te laten groeien heb je een groeiverhaal nodig. Dat geeft je urgentie en inzicht in je groeikansen. In deze blog geven we je handvatten hoe je een concreet groeiverhaal maakt én geven we tips hoe je hier aan blijft werken. Want hier aan blijven werken, terwijl de dagelijkse zaken doorlopen, dát is misschien wel het allerbelangrijkste en het allermoeilijkste.

Mijn nieuwe normaal staat in het teken van focus

Leestijd: 3 m

Ook 2021 was een jaar dat in het teken stond van het nieuwe, corona gerelateerde, normaal. Naast dit nieuwe normaal, bleek er voor mij ook een nieuw normaal te zijn ontstaan. In mijn laatste blog schreef ik over mijn ziek zijn, revalidatie en energieniveau. Toen wist ik nog niet wat 2021 allemaal in petto had. 

Goed verhaal… maar hoe krijg je écht online invloed?

Leestijd: 2 m

Regelmatig krijg ik de vraag: “waarom sta ik niet hoger in Google?” Of: “hoe zorg ik ervoor dat mensen gegarandeerd ingaan op een actie?” Of dit nu gaat om een Facebook advertentie, website formulier of oproep tot contact, de verwachtingen zijn soms hoog. Het antwoord is lang niet zo simpel als de vragen. Hoe krijg je dan wel echt online invloed? Lees verder en ik leg je uit hoe dit te maken heeft met ons reptielenbrein die opgeslokt wordt door alle slimme online algoritmes…

Bepaal je doelgroep met deze 6 simpele vragen

Leestijd: 4 m

Er zijn allerlei redenen te bedenken waarom iets wel of juist niet werkt. Maar één van de belangrijkste succesfactoren zien we vaak over het hoofd: inzicht in je doelgroep. Want als je niet precies weet op wie je je richt, is elke uiting een lucky shot. Begin daarom altijd met het bepalen van je doelgroep.