Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/fnke/public_html/bedrock/web/app/uploads/cache/a9db1c5b0e70af9911140f9fb33ccfbc05cd505b.php on line 5

Waarom kiezen voor een PR bureau?

FNKE breakdown

Omdat je graag bekender, succesvoller en toegankelijker wilt worden. Dat isĀ het korte antwoord. Het lange antwoord?

Bekender, succesvoller en toegankelijker worden, dat wil iedereen. Maar waarom zou je dan kiezen voor een PR bureau?

Geen tijd voor ideeƫn

Of het nou een familiebedrijf is met een paar medewerkers of een groot, landelijk opererend bedrijf, ze zijn gepassioneerd over wat ze doen. Dat maakt dat ze zich moeilijk los kunnen maken van de dagelijkse gang van zaken, om eens afstand te nemen en te kijken wat er beter kan. Of om de ideeƫn die net onder de oppervlakte borrelen, boven water te krijgen en uit te gaan voeren. Die tijd is er niet of wordt niet genomen.

In de ideale wereld bel je dan FNKE. Vaker komen we met elkaar in contact via een informeel gesprek, na het lezen van Ć©Ć©n van onze blogs of na een aanbeveling van een bekende met wie wij al werken. Als er danĀ vier kliksĀ zijn, gaan wij aan de slag.

Ideeƫn aan de oppervlakte krijgen

Wij beginnen met een kick-off brainstorm. Want wij weten ook dat jij heel goed weet hoe jouw branche werkt en in 99% van de gevallen heb je ook wel ideeĆ«n over hoe jouw PR Marketing eigenlijk zou moeten. Tijdens die eerste brainstorm halen wij de proefballonnetjes die in jouw hoofd rondzweven naar buiten en zetten we een aantal verhaallijnen uit. De proefballonnen scherpen wij gelijk aan en eerlijk is eerlijk, niet alle ideeĆ«n zijn goed of gewenstĀ voor de periode waar we ons op richten. Die vallen dus af.

Ideeƫn aanscherpen en uitvoeren

Na de brainstorm werken wij alle ideeƫn, die van jou en van ons, uit. Die koppelen we terug en werken wij daarna uit tot een campagne-plan. Daarin spelen wij een grote rol maar ook jij als opdrachtgever kan nu niet achterover gaan leunen. Wij hebben namelijk input nodig van jou en jouw medewerkers. Jullie staan elke dag op de winkelvloer of spreken klanten via de servicedesk. Jij weet wat er speelt, dat is ontzettend waardevolle informatie voor ons.

Vinger aan de pols

Wij doen wat wij moeten doen enĀ jij gaat weer terug naar jouw bedrijf. Met ziekmeldingen, nieuwe opdrachten, administratie, inkoop, kortom alle leuke en minder leuke dingen die horen bij ondernemen. De ideeĆ«n en plannen zakken weer weg in de dagelijkse rompslomp. Maar nu heb je een PR bureau! Die je soms tot vervelens aan toe (maar altijd met de beste bedoelingen) blijft vragen of het lukt en wanneer we dieĀ blogpost kunnen verwachten. Lukt het niet, dan doen wij het ook met alle liefde voor je.

Is dat dan alles wat PR marketing is?

Nee, bij onzeĀ geĆÆntegreerde PR campagnesĀ komt natuurlijk veel meer kijkenĀ en dat is uiteindelijk wat FNKE doet als PR bureau. Maar het proces is hierboven is wel waar ik bij elke klant, van groot tot klein, in het begin mee te maken krijg. Iets wat ik mij besefte toen ik in Ć©Ć©n week bij een kleine en grote organisatie precies hetzelfde gesprek zat te voeren.

Dat is voor mij een belangrijk onderdeel wat wij doen: concepten of ideeĆ«n die er al zijn naar boven halen, aanvullen, aanscherpen en ze daarnaĀ spetterend uitvoeren.Ā Alles om jouw merkĀ bekender, succesvoller en toegankelijker te maken.

Gerelateerde blogs

Bekijk alle blogs arrow-right-icon